czwartek, 2 października 2014

Babka jogurtowa

Yarrr Wam głodna litwo morska! ;)
Ostatnio, z racji tego że mam u siebie na łajbie pewnego łasucha, który wręcz uwielbia słodkości, pichcę sobie z przyjemnością w rozgardiaszu kuchennych odmętów. ;) I tak oto tym razem postanowiłam zrobić BABKĘ JOGURTOWĄ z przepisu otrzymanego od koleżanki z pracy. 
Oto efekt mega szybkiego zabiegu kulinarnego (poważnie Wam mówię, że zrobienie tego ciasta zajmuje z odmierzaniem składników max. 5 minut! - bez pieczenie oczywiście). :D



Składniki:
1 mały jogurt naturalny (nie wyrzucajcie opakowania !!!)
3 opakowania po jogurcie mąki (już wiecie po co Wam one) :)
1 opakowanie po jogurcie cukru (ja dałam ok. 3/4)
1/2 opakowania po jogurcie oleju
2 łyżeczki proszku do pieczenia
4 jajka (ja dałam 3 jajka i ciut więcej wody)

Przygotowanie:
Wrzucić wszystko do miski i dokładnie wymieszać.
Przelać do foremki na babkę.
Piec ok. 50-60 minut w temp. 180 °C.


Smacznego!!! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...