piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet po piracku :P

Arrrgh!

Poza życzeniami mam też coś jeszcze dla Was moje kochane...  bo w taki dzień jak dziś nie ma to jak pożartować poniekąd z siebie samej. ;) Tak więc oto dowcipy na dziś! :P


I.
Siedzi sobie pirat na bezludnej wyspie i pewnym momencie widzi, że na plażę morze wyrzuciło złotą rybkę. Podchodzi więc, podnosi ją i rybka Rybka mówi:
- Proszę wrzuć mnie z powrotem do fal, a spełnię Twoje jedno życzenie.
- Zaraz, przecież zawsze są trzy??
- Jak jeszcze minutę tutaj postoimy to nie będzie żadnego, bo zdechnę Ci na rękach.
- A, ok.
Facet chwilę się namyśla i mówi:
- Dobra, znudziło mi się już siedzenie na tej wysepce. Chcę mieć niewidzialny most do najbliższego dużego lądu, żeby mieć kontakt z cywilizacją, robić sobie zapasy i zawsze móc tutaj wrócić, i żebym wiedział o tym tylko ja.
Na co rybka:
- Co?? Most tutaj?? Mistrzu, zdajesz sobie, że jesteś na środku oceanu?? Wiesz ile na to trzeba ukraść betonu, żelastwa i wszystkich innych?? I jeszcze niewidzialny?? Zapomnij!!!
Więc Pirat szybko zastanawia się nad czymś innym i po chwili mówi:
- W takim razie... W gruncie rzeczy to zawsze, najbardziej na świecie, chciałem w końcu zrozumieć kobiety.\
Rybka na chwilę opuszcza głowę, jakby szukała odpowiedzi na piachu, po czym podnosi wzrok, patrzy piratowi w oczy i mówi:
- To ile przęseł ma mieć ten most??

II.
Pijany mąż wraca późną nocą do domu. Otwiera drzwi i widzi, że żona stoi z wałkiem i do tego teściowa z patelnią. Niezrażony mówi:
- Idźcie spać, baby, nie jestem głodny!

III. 
Marynarz wraca do domu po trzech latach nieobecności. Kiedy wypływał, jego żona była w ciąży.
- Co nowego kochanie? - pyta.
- Właściwie nic, kochanie. Ja nadal jestem w ciąży…

 IV.
Zięć do teściowej:
- A mam dzisiaj bez stanika?
Kobieta lekko zmieszana zasłania ubrany tors rekoma i pyta:
- A skąd Ty to u licha wiesz?
- Bo się mamie zmarszczki na twarzy wygładziły... 

V.
Geografia kobiety:
Pomiędzy 18 - 21 rokiem życia kobieta jest jak Afryka. Nie do końca odkryta, półdzika, epatująca naturalnym pięknem czarnego buszu położonego w uroczej delcie.

Pomiędzy 21 - 30 kobieta jest jak Ameryka. Dokładnie zbadana, rozwinięta i otwarta na wymianę z innymi krajami, szczególnie tymi posiadającymi gotówkę lub dobre samochody.

Pomiędzy 30 - 35 kobieta jest jak Indie. Gorąca, wyluzowana, pewna swego niezaprzeczalnego piękna.

Pomiędzy 35 - 40 kobieta jest jak Francja. W połowie zrujnowana przez wojny, ale ciągle posiada wiele miejsc, które warto zobaczyć.

Pomiędzy 40 - 50 jest jak Jugosławia. Przegrała wojnę i ciągle ponosi konsekwencje błędów przeszłości. Potrzebuje gruntownej przebudowy.

Pomiędzy 50 - 60 rokiem jest jak Rosja. Rozległa, zimna, a jej surowy klimat trzyma wszelkich wędrowców z dala.

Pomiędzy 60 - 70 jest jak Mongolia. Z bogatą i pełną podbojów przeszłością, ale bez widoków na jutro.

Po 70 jest jak Afganistan. Każdy wie, gdzie to jest, ale nikt nie ma zamiaru tam jechać.

A teraz obrazkowo:
I.
 II.
III.
 
PS. Kobiety! Jeśli czytacie te dowcipy i nie śmieszą Was one tak jak mnie, wybaczcie - nie chciałam urazić żadnej z Was. :)

Tak na pocieszenie... Powiem Wam moje drogie, że nawet król zwierząt ma respekt do swojej kobiety i jak widać na poniższych zdjęciach, ulega jej humorom. :P
   

Ale pamiętajcie, że najlepszy prezent na Dzień Kobiet to...
 
...i czadowo zaserwowany obiad. :P
  
SZCZĘŚLIWEGO DNIA KOBIET!!! :)


 

5 komentarzy:

  1. a niech Cie prowadza dobre prądy morskie marynarzu! i to nie tylko dziś w dniu niewiast, ale i w pozostałe dni.. niech co złego Cię omija lub szybko padnie na kolana przed Tobą argh!!!! Do 100 tysięcy beczek zjęczałego rumu tak będzie!!

    ale żeby nie było zbyt sweetaśnie.. to które to już twoje święto? :D:D


    PS. żeby nie było że bez prezentu to masz tu coś specjalnego
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=W_Aw4c5IvOk#!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! :*
      Co do pytania "które"? Kolejne, jak to które? :)

      Usuń
    2. a chciałem być złośliwy i wypomnieć wiek.... nie wyszło :(

      Usuń
    3. Nie wiem jak Ty, ale ja tam swojego wieku się nie wstydzę. :)

      Usuń
    4. Ja też nie wstydzę się Twojego wieku :P

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...