wtorek, 30 lipca 2013

Wygrana w konkursie "Z natury Żubra"!

Arrrgh!
Muszę się Wam pochwalić, bo w sumie mam czym. Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! :) Co prawda nadal czekam na moją wygraną, ale juz jest potwierdzone, że na 100% ją otrzymam, także mogę już powiedzieć, że los się do mnie uśmiechnął. :D
Tiru riru la la la... Wygrałam koszulką Żubra! :)
 

Oto wiadomość, która mnie zaskoczyła kilka dni temu: 
"Gratulujemy!
Twoja odpowiedź w konkursie "Z natury Żubra" została nagrodzona żuborwym t-shirtem! :)
Pozdrawiamy!
Zespół Żubra"




Jestem na liście zwycięzców spośród 500 osób, które wygrały. :) 

Już nie mogę się doczekać mojej koszulki! :D
Jak tylko ją otrzymam podzielę się z Wami ta nowiną. Póki co cieszę się jak dziecko z tych wieści. Pierwszy raz wzięłam udział w tym konkursie, wypełniłam ich ankietę totalnie dla jaj i powypisywałam tam cuda niewidy, a tu takie zaskoczenie. Hehehe... :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...