piątek, 12 lipca 2013

Porucznikowe urodziny

Kochany braciszku!
Z okazji Twoich urodzin chce powiedzieć Ci kilka rzeczy:
 

To po pierwsze. :P
Po drugie - życzę Ci stu lat w zdrowiu, szczęściu i powodzeniu na każdym etapie Twojego życia.
 
Myślę, że to o Tobie, tylko to pewnie kwestia czasu, ale w sumie jak na mój gust, Ty już zmieniłeś świat niektórym osobom, np. mnie. Zapytasz jak? Pokaże Ci -> patrz poniżej...
... nie ważne jaka pogoda jest za oknem, myśl o Tobie opromienia mi każdą, nawet najgorszą chwilę. :) Sama świadomość, że jesteś gdzieś tam dla mnie i nie ważne od okoliczności i czasu chcesz tam dla mnie być, sprawia, że chce się żyć. 
Poza tym myślę, że nie tylko ja tak myślę. ;)

Braciszku, pamiętaj -zawsze poszukuj w życiu tego, czego najbardziej pragniesz i dąż do tego. Znajdź czas na wyprawy na głębokie wody i podbój wszechświata :P wbrew jakimkolwiek przeciwnościom losu. Pamiętam, że Twoja rodzina i znajomi zawsze będziemy Cię wspierać w tych wyprawach. :D


Za Porucznika Kondziora - HIP HIP HURRA! 
STO LAT BRACISZKU!!! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...