wtorek, 23 lipca 2013

Prawdziwa pasja

Ahoy tam przybrzeżne moczymordy! ;)
Zainspirowało mnie ostatnio znalezione w internecie zdjęcie pewnego... statku (no a czegoż innego, jeśli nie pirackich "nowości", mogłabym szukać w zasobniku światowej sieci internetowej?! :P ).
Jak bardzo jestem pełna podziwu dla ludzi z TAKĄ pasją. Bo czymże innym można nazwać tak ogromne samozaparcie, które sprawia, że człowiek potrafi poświęcić 17 lat swojego życia, aby wyciągnąć z kawałka drewna ukryty w nim statek?
Piękny jest, prawda?

Aż boję się pomyśleć, na ile (jeśli oczywiscie taka opcja wchodzi w grę), ten Pan wyceniłby taki statek. W sumie, z drugiej strony, wolę nie wiedzieć, bo pewnie spadłabym z krzesła... i to z głośnym trzaskiem. ;)


A czy Wy, drodzy czytelnicy posiadacie jakieś pasje, którym poświęcacie każdą wolną chwilę? :)



2 komentarze:

  1. Lubie gotować, to zajmuje sporo czasu, a oprócz tego praca w ogródku to moje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja. Gotowanie sprawia mi ogromną frajgę, ale tylko pod warukiem, że mam dla kogo ugotować. Kiedy muszę to robić samej sobie, bardzo często idę na łatwiznę i robię coś "na szybko". Co zaś się tyczy ogródka, to bardzo żałuję, że obecnie mieszkam w bloku, ponieważ nie mam teraz takiego miejsca, gdzie mogłabym sobie od czasu do czasu pogrzebać w ziemi. ;)
      Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w rozwijaniu swoich pasji. :)
      -Cassi-

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...