niedziela, 14 lipca 2013

Gdzie by tu dobrze zjeść :)

Hello szczury lądowe!
Muszę koniecznie podzielić się z Wami niedawnym odkryciem, tj. pewnym świetnym miejscem położonym niedaleko Białegostoku, gdzie można naprawdę dobrze zjeść. Zaznaczyłam to miejsce punktem A na załączonej mapie. :)


Wracając do obranego przeze mnie toku myślenia - oto jakie pyszności można tam dostać. :D
Proszę, oto moja rybka...
...a tu pyszna karkówka mojego towarzysza podróży. ;)
Oj myślę, że pewnie jeszcze tam kiedyś zawitam. :)

Naprawdę polecam! :)



7 komentarzy:

  1. No tak... rybka kusząca, karkówka pobudza ślinianki... udajemy się zatem do miejsca A... i dokąd teraz? Lokal ma jakiś numer czy jest to typowy statek Latający Holender i zjawia się tylko gdy podróżnik staje się wilczo głodny?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, nie! To miejsce jest tam cały czas. To taki niewielki bar przydrożny, ale naprawdę podają tam naprawdę pycha domowe obiadki, bynajmniej nie odgrzewane w mikrofalówce. :)

      Usuń
  2. A może jakiś rąbek tajemnicy - nazwę albo przynajmniej z ilu liter się składa?;)Albo kolor dachówek? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na ścianie budynku jest tabliczka ze lokal został otwarty przy pomocy unii europejskiej i jak myśmy tam byli to siedziało dwóch panów na ławeczce przed lokalem chyba Zenek i Gienek, mam nadzieje ze pomogłem :)

      Usuń
    2. Czyżby koledzy z podwórka, że tak znasz ich po imieniu? ;)
      Szczerze powiedziawszy, to nie przypominam sobie za nim nazwy tego miejsca. To chyba był po prostu jakis "Bar" czy coś.

      Usuń
  3. Uruchomiłem kontakty, zadzwoniłem do kolegów z podwórka :P i udało się namierzyć lokal w którym podają tak wyśmienite jedzenie, okazało się, że lokal mieści się zaraz za miejscowością Zwierki (jadąc w kierunku Zabłudowa)... i wygląda mniej więcej tak: http://pokazywarka.pl/a4yizp/ - prawda, że zachęca do odwiedzin? :) ... ale pozory mylą bo karmią naprawdę dobrze .... szkoda że minęło trochę czasu bo zrobilibyśmy zdjęcia naszych objedzonych brzuchów i udowodnili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze mieć tak zorientowanych kolegów. :)
      Co do baru - tak to właśnie on - taki niepozorny, a jednak potrafił zaskoczyć na plus. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...