niedziela, 21 września 2014

Sałatka twarogowa inaczej

Yarrr!
Muszę przyznać, że podróże kształcą. Np. będąc ostatnio w Lublinie, zostałam zarażona przez moja "teściową" pomysłem na SAŁATKĘ TWAROGOWĄ zrobioną tak, że ja chyba nigdy na taki pomysł bym nie wpadła. I tak oto moje codzienne kanapki do pracy smakują mi wakacjami (no może nie do końca, a na pewno przywołują wiele miłych wspomnień z niedawnego urlopowania). :)

Chcecie spróbować? :)
Przepis jest niezwykle prosty i szybki w wykonaniu.


Gotujecie jajka (ilość sztuk uzależniona od gustu - u mnie 3-4), studzicie je i kroicie w kostkę. W misce rozdrabniacie twaróg (tu musi być twaróg - klinek, z kostki - jak wolicie, byleby twaróg), dodajecie do niego tyle majonezu, aby był on odpowiednio "lepki" (niektórzy wolą suchy twaróg, ja zaś wolę wilgotniejszy, żeby dobrze przywierał do kanapki), następnie krocie świeżego ogórka w kostkę oraz siekacie szczypior (iloś zależnie od gustu). Doprawiacie twaróg pieprzem i solą, wrzucacie do niego jajka, ogórka i szczypior i dobrze mieszacie. 
Ta da! Gotowe! :D 
Teraz pozostaje już tylko smakowita konsumpcja. 
Twarożek jest rewelacyjny zarówno do mięsa, jak i żółtego sera. Nawet sam, jedynie z chlebem i masłem, smakuje wybornie.


Smacznego!!!


Ps. Judyś podziękuj jeszcze raz mamie za przepis. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...