wtorek, 3 września 2013

Domowi pupile ;)

Ahoy Wam kamraci!!
Dziś chciałabym Wam przedstawić jednego z członków naszej rodzinki. :)
Jako, że odkąd pamiętam w naszym domu zawsze były jakieś zwierzęta, tak więc i teraz, kiedy to mieszkamy oddzielnie, mamy swoich ukochanych pupilów. I tak, jak już dało się zauważyć i przeczytać, u mnie w mieszkaniu grasuje pawiem mały czarny rozbójnik, zwany Kumplem. :P U mojej siostry Agnieszki natomiast, pełza... uwielbiany przez właścicielkę, Zerikaterment (w skrócie Zi). :D
 
Słodki, prawda? :D

 A oto dumna Ciocia - czytajcie ja. :)

Tak więc ja mam kota, Aga ma węża, a Zuzia planuje przygarnąć sobie... Ale o tym już w następnym poście. Nie ma tak, żebym opowiedziała Wam wszystko za jednym razem. :P Czekajcie zatem na koleją część "Domowych pupilów". ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...