sobota, 12 października 2013

Lodożerca

Yarrr!
Mimo, że pogoda już nie dopisuje i prawdę powiedziawszy robi się już zimno, to... dla prawdziwych pasjonatów konsumpcji lodów, wcale to nie przeszkadza. Jako, że należę do ich grona, także oto przedstawiam Wam mój ostatnio konsumowany "mało kaloryczny" deserek. :P
 

Nie ja go co prawda zrobiłam, ale nie ma to tamto - ja na 100% zjadłam go ze smakiem. :D

Jeśli i Wam ślinka pociekła na ich widok, powiem Wam w sekrecie, że wystarczy kupić jakiekolwiek lody (ja akurat miałam czekoladowo-waniliowe) i polać je rozpuszczoną na odrobinie mleka czekoladą z orzechami. Ta da! Jakże proste, prawda? :)

Smacznego dla wszystkich, którzy ubierają się właśnie i biegną do sklepu po lody i czekoladę!!! :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...