niedziela, 27 października 2013

Kulturalny październik 2

Yarrr!
Wczoraj dane mi było usłyszeć na żywo koncert zespołu Happysad, który po raz kolejny pojawił się w Białymstoku, dając koncert na ulicy Węglowej. :)

 Zdjęcie z fotorelacji Faktów Białystok dostępnej na ich stronie na Facebooku.



Moja siostra, która jest ich fanką nakusiła mnie, na to wydarzenie i muszę powiedzieć, że koncert sam w sobie był naprawdę dobry, i co mnie zdziwiło - mimo tego, że nie słucham ich jako tako na co dzień, to znałam sporo ich kawałków. :) Największe wrażenie zrobiło na mnie jednak samo miejsce odbywania się tego koncertu. Rozpisywać się na ten temat nie będę, ponieważ jestem zdania, że po prostu każdy powinien znaleźć się tam choćby raz, żeby samemu przekonać się o co mi chodzi hehehe... ;)

Także do zobaczenia następnym razem na Węglowej . ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...