poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Obraz, który muszę mieć ! :)

Yarrr!
Muszę Wam powiedzieć, że mam czasami tak (w sumie to nawet często), że szukając czegoś w internecie znajdę przypadkiem taką "perełkę", że ho ho. :) Oto jedna z nich. Znaleziony wczoraj obraz Severine Pineaux pt. "A Jamais". Matko, no tak mi się spodobał, że na 100% zawiśnie u mnie na ścianie. :D 



Jak tylko go znalazłam od razu poczytałam sobie o jego autorce oraz pooglądałam pozostałe z jej dzieł (jej strona oficjalna). Niektóre są po prostu nieziemskie. :) 
Strasznie podoba mi się także to, w jaki sposób pisze ona o swoich obrazach.
"My paintings wonder around fantasy and weird. They talk about nature and ecology, about world's spiritual unity and links between the human being. Their vacation is to create dreams, telling silent and still stories..." - Severine Pineaux. 
Bosko, prawda?! :)


By the way - czy wiecie może, gdzie w mieście Białystok, można wydrukować taki obraz w większym formacie? Jesli tak, piszczcie o tym w komentarzach. Z góry dziękuję za informacje. :)

Koniecznie też podzielcie się linkami z obrazami, które Wam się podobają. Bardzo chętnie je obejrzę. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...