piątek, 5 grudnia 2014

Wieszak na kolczyki

Aye!
Ostatnio doszłam do wniosku, że gubię się już w moich kolczykach i nie ogarniam miejsc, w które je odkładam. Poszłam więc po rozum do głowy i stworzyłam "wieszak" na nie.

Co prawda musiałam wymyślić na niego jakiś "pokrowiec", który uchroniłby moje kolczyki przed małymi, czarnymi, lecz przede wszystkim ciekawskimi, łapkami. ;)

Muszę przyznać, że może nie wygląda to profesjonalnie, a jakoś zdjęcia jest marna (nie znoszę mojego aparatu), to uporządkowany bajzel kolczykowy został wreszcie przeze mnie opanowany. Teram wszystko mam w 1 miejscu. Hurrra! Pozostaje mi jeszcze tylko dokupić haczyki, to dorobię do niego zawieszki na łańcuszki i inne babskie pierdoły ozdobne. :P

Taka mała rzecz, a jak cieszy. ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...