niedziela, 14 grudnia 2014

Bombka z cekin - 1

Ahoy!
Oj zasiedziałam się ostatnio nad prezentami na święta i nie zauważyłam, jak dawno mnie tu nie było. Zawiało pustką... Także pokazuję co zrobiłam jako prezenty. Najpierw te, które (że tak ujmę) mogę, aby nie zrobić falstartu przedświątecznego. 
Oto pierwszy podarek - bombka z cekin, która już wisi u obdarowanego. :)

Muszę przyznać, że mimo tego, że bardzo mi się podobają takie bombki, to są one ogromnie czasochłonne i często niebezpieczne (wystarczy chwila nieuwagi, omsknięty palec i już szpilka wbija się w palec lub dłoń). No, ale nie ma to jak dać z siebie w pracy "ostatnią kroplę krwi". ;)

I na tej właśnie bombce zaczęła się moja świąteczna "produkcja". :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...