środa, 19 lutego 2014

Rozkminki życiowe

Ahoy Wam życiowe niedojdy! ;)
Czy nie macie czasem wrażenia, że cały świat sprzysięga się przeciw Wam, że nic Wam się nie układa, że ciągle macie tylko pod górkę?
Serio? Wy też? TO DOBRZE! :D 
Ej no! Spokojnie! Nie jestem szurnięta. :P No może nie do aż takiego stopnia! Hehehe... ;)
Dlaczego dobrze, zapytacie. To przecież nieodzowny znak tego, że nie tylko nam jest ciężko w życiu, że nie tylko my borykamy się z wieloma problemami, że nie tylko my mamy wszystkiego dość.
- Czasami nic mi się nie układa.
- Jest na to jedno słowo... "Życie".


To po prostu ŻYCIE! :)
Jakby nam zawsze było super, dobrze i cacy, to by się nam to szybko znudziło, a tak kiedy wreszcie osiągniemy coś, swoim samozaparciem, wytrwałością, bądź cierpliwie czekając, aż ciemne chmury odejdą, jakże wielką ulgę i szczęście czujemy, prawda? :) Życie to ...  Dokończcie to jak chcecie, ale ja i tak jestem zdania, że nawet w najcięższej sytuacji życiowej można zobaczyć jakieś pozytywy. Mimo, że w danym momencie każdy myśli tylko o tym jak to wszystko nie fair, "Dlaczego ja?", itp., to po pewnym czasie zdajemy sobie sprawę, że [moje życiowe motto na sytuacje "Nie no! Dobijcie mnie!:)] widocznie tak być musiało
Ktoś mądry powiedział mi kiedyś, że nie ma w życiu takiej sytuacji, która by nas czegoś nie nauczyła, nie ma w życiu takiej ścieżki, która na swoim końcu nie przyniosłaby nam jakichś rozwiązań (ich wynik zależy jedynie od tego, w która stronę na jej rozwidleniu pójdziemy), że nie ma w życiu tak, że cały czas jest pod górkę, bo jak pokazuje zwykła droga - na końcu każdej górki jest spadek w drugą stronę. Czasem tylko potrzeba więcej czasu, żeby się na nią wdrapać. :)

Także moi drodzy - cokolwiek robicie, dokądkolwiek zdążacie, proszę nie poddawajcie się! Przecież to wszystko robimy tylko dla siebie. :) Nie patrzmy tylko na ciemną stronę naszego życia. Jak by nie patrzeć -  po każdej nocy wstaje dzień! :D

Uszy do góry kamraci! 3mam kciuki za pomyślne wiatry dla Was! :)


2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...