piątek, 3 stycznia 2014

Prezent - "Totalne zaskoczenie"

Ahoy Wam Kamaci!
Chciałabym Wam przedstawić mój pierwszy prezent świąteczno-urodzinowy, który otrzymałam. :)
Kiedy usłyszałam, że dostanę prezent od Mikołaja, w życiu nie spodziewałam się czegoś takiego. Całe życie ceniłam ludzi, którzy wcale nie muszą kupować komuś jakichś drogich prezentów, a wolą podarować coś drobnego, ale zrobionego własnoręcznie. I stąd moje totalne zaskoczenie, ponieważ ktoś, mam tu na myśli mojego brata, napisał dla mnie książkę. Zrobił to dla mnie! :) Poświęcił czas, którego wiem, że naprawdę nie ma, i napisał mi aż 75-stonnicową powieść o piratach!!!
 I nawet mi ją zadedykował... :D
Pawełku dziękuję Ci za to, że poczułam się dzięki temu, jak ktoś zupełnie wyjątkowy. Nie jakieś tam Werther's Original... :P ale tak serio serio. :)
I jeszcze ten początek I rozdziału... :D 
 
Zapowiada się ciekawie! Jak nic! :) Nie zdradzę Wam nic więcej, bo to moja książka. A co! Pod tym względem będę samolubna. ;) No może napiszę Wam jakąś krótką jej recenzję... ale jeszcze nad tym pomyślę. ;)

I jak go tu nie kochać? :D

Pawełku dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! ♥



2 komentarze:

  1. Kiedy będzie w księgarniach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej się nie ukaże. To właściwie wersja "prywatna", stworzona tylko i wyłącznie dla mnie. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...