wtorek, 18 czerwca 2013

Jajecznica z pieczarkami

Kamraci!
Jak już Wam wspominałam jakiś czas temu, jajecznica to świetny zamiennik dla wszelkich, serwowanych na śniadania, kanapek. Jedną z jej wersji opublikowałam tutaj. Teraz pora na kolejną. Dziś będzie to JAJECZNICA Z PIECZARKAMI.
Wiem, że to zdjęcie nie jest zbyt wyraźne (jajecznica nadal mi parowała, kiedy je robiłam), ani zbytnio zachęcające do jej przygotowania, ale uwierzcie na słowo - była naprawdę smaczna. :)

Jak już pisałam w poprzedniej wersji, do jajecznicy najważniejsze są jajka, a co do dalszych składników, to już zależy tylko i wyłącznie od nas samych i tego na co mamy ochotę. Mi tym razem zawróciła w głowie pieczarka. Tak więc postanowiłam ją użyć wraz z cebulką i jajkami. Trochę przypraw i śniadanko jak się patrzy. ;)

Polecam! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...