poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Międzynarodowy Dzień Tańca

Arrr!
To jest jeden z tych dni w roku, które "tygryski lubią najbardziej". :P

Jak już Wam kiedyś pisałam, muzyka to jedna z tych rzeczy, która potrafi zrobić ze mną co chce. ;) Wystarczy czasami tylko kilka sekund, a ja już szaleję po mieszkaniu w ugi-bugi-dancowym szusowaniu. :P

Z racji tego, że dziś jest Międzynarodowy Dzień Tańca, to nie czuję żadnych powodów do tego, żeby nie przyznać się, że lubię tańczyć. Fakt faktem, że nie umiem, ale co mi tam – najważniejsze jest, żeby tańczyć tak, jakby nikt Cię nie widział. Ci, którzy mnie znają widzą jaki mam na to sposób hehehe… ;) Nie to żebym Wam go tu wyjawiała, bo wystarczy mi, że moi znajomi śmieją się ze mnie za każdym razem, gdy to robię. :P

Tańczyć można wszędzie i jakkolwiek się umie… Nie ważne czy byłby to taniec baletowy…

taniec typu „YMCA”…

czy na „żeglarza w porcie”… ;)

…bo najważniejsza jest odpowiednia grupa znajomych i już zabawa się kręci. :)


Czas więc podnieść zasiedziałe zadki sprzed laptopa, telewizora czy wódki ;) i zacząć wyginać śmiało ciało!!! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...