piątek, 19 kwietnia 2013

Chlebki w jajku

Jak na prawdziwego pirata przystało - na moim statku jedzenie na może ulec zmarnowaniu. ;) Poza tym, te darmozjady i tak wszystko zjedzą, także nie mam co się przejmować, że dojdzie do takiego momentu. :P No wracając na obrany przeze mnie kurs myślowy - dziś z racji posiadania 3-dniowego chleba, jak zwykle postanowiłam wykorzystać go na coś, co zapewne każdy kiedyś próbował (jeśli nie, to polecam), czyli CHLEBKI W JAJKU.
Nie jest to co prawda wyszukane danie, ale za to pożywne, smaczne i przede wszystkim tanie. ;) Jedyne co do niego jest potrzebne to chleb (szczerze ze świeżym wychodzą mniej smaczne), jajko lub dwa - zależnie od porcji, odrobina mleka (jeśli ktoś chce) i przyprawy (ja użyłam pieprzu, soli, majeranku, curry i papryki słodkiej). Wystarczy rozbić jajko/jajka, dodać odrobinę mleka i przypraw, a następnie zanurzyć w tym chleb i go usmażyć. Gotowe! :)

Smacznego!! :)



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hehehe tak mówisz? ;) To cieszę się, że pomogłam. :D

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...