czwartek, 14 lutego 2013

Pirackie Walentynki

Yarrr!
Jak zapewne wszystkim wiadomo, dziś jest pewne bardzo komercyjne święto, przez jednym wyczekiwane cały rok, a przez innych totalnie znienawidzone. Pytanie brzmi - do których Ty mój czytelniku należysz? :)

Osobiście, mimo że nie lubię tego "święta", ponieważ uważam, że uczucia powinny być pokazywane każdego dnia, a nie tylko 14 lutego, to nie powiem, że nie jest mi miło, kiedy ktoś tego dnia powie mi, że mnie kocha. ;)
O dla przykładu - czy nie zrobiłoby się Wam miło, kiedy otrzymalibyście tego dnia własnoręcznie zrobioną przez kogoś karteczkę, której treść brzmiałaby tak, jak poniżej? :)
Albo taką walentynkę (wersja dla mnie) :P
Czy tę (to też moje klimaty) :P
Be Mine Matey! Or You'll Walk The Plank. ;) Hehehe...


Nic no, teraz kilka głębszych treści i przesłań na dziś... :D
Bo przecież wszyscy znamy to "święto".
Tak więc... coś dla głodnych miłość :)
 
 
  
Porzuconych :P
 Samych... ;)
 I tych samotnych... ;)
Bo przecież każdy z Nas marzy o tej drugiej połówce... o swojej papużce nierozłączce. :)

Tak więc, aby urzeczywistnić to marzenie, może należałaby zacząć od czegoś prostego, jak np. tego mega słodkiego pomysłu na podryw. ;)


No i wreszcie...podsumowanie miłosne. :)
I pamiętajcie...



HAPPY VALENTINE'S DAY!!! :)


PS.
To dla mojej kochanej Judy!! :*

Więcej niż słowa, to wszystko czego kiedykolwiek potrzebowałam byś mi pokazała... :)



4 komentarze:

  1. Chyba dziś zrobię te serduszka parówkowe;)
    AK

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooch jakie to urocze:D
    z okazji Nieobchodzenia Walentynek nie wchodziłam tu aż do dziś i dopiero zobaczyłam:) Dziękuję kochana:*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...