piątek, 1 listopada 2013

Non Omnis Moriar

Ahoy!
Moi drodzy kamraci, jak wszystkim wiadomo dziś obchodzone jest w Polsce Święto Zmarłych. W tym dniu oddajemy cześć wszystkim, którzy odeszli już ze świata żywych, modląc się za ich dusze oraz odwiedzając ich miejsca spoczynku.


Osobiście bardzo lubię wybrać się tego dnia na cmentarz w godzinach wieczornych, kiedy to nie ma tam wtedy za dużo ludzi, wszędzie palą się znicze i wyczuwalny jest wówczas ten niesamowity klimat...


Powyższe zdjęcia zrobione zostały przez panią Edytę Rosiak, która swego czasu uczyła mnie języka angielskiego [uczciwie przyznaję, że lepszej nauczycielki tego języka nie spotkałam, a na mojej drodze edukacyjnej było ich naprawdę wiele :) ].
A oto zdjęcie, które z jej albumów najbardziej mi się podoba. :)
Nie wiem dlaczego, ale patrząc na to zdjęciem mam wrażenie, że ciepło z tych zniczy ulatuje do nieba, aby ogrzać przebywające tam duszyczki. :)

Także, nie zapominajmy dziś o zmarłych. Non Omnis Moriar ("Nie wszystek umrę..."), ale tylko wówczas, kiedy ktoś będzie o mnie pamiętał. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...