czwartek, 21 listopada 2013

Kulturalny gospelowy listopad

Na słone trzewia śledzia! ;)
Normalnie chyba pokocham Kurier Poranny! ;) Albo ja tak dobrze piszę, ale pracują tam fantastyczni ludzie. A może i jedno, i drugie! Tak, myślę, że chodzi tu o obie strony. ;)
U pardon... ja tu gadu gadu, a Wy nie wiecie o co chodzi. Także oznajmiam Wam, że po raz kolejny udało mi się wygrać coś w konkursie organizowanym przez białostockie wydawnictwo. :) Jejku, ze szczęścia aż mnie nosi. :D 
Także dziś o godzinie 19:00 będę pieścić moje uszy dokładnie tym co lubię, tj. muzyka gospel i bluesem, bawiąc się na koncercie, na którym zagrają Terry Lovique Amstrong & The Black International Gospel. :D Yeah, yeah, yeah!!! :D


Aż chce się żyć! ;)

Spróbujcie kiedyś. Może a nóż, widelec i Wam się uda coś wygrać. :) Powodzenia! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...