czwartek, 7 listopada 2013

Kulturalny Melodyjny listopad

Arrrgh!!! :D
Mogę Wam dziś powiedzieć, że ziścił mi się pewien opracowywany przez mnie ostatnimi czasy plan - nie dość, że jakiś czas temu stałam się przeszczęśliwą posiadaczką płyty Domowych Melodii, o której pisałam w tym poście, to teraz na dodatek dane mi było pojawić na ich koncercie na żywo, który odbył się wczoraj. :)

Mimo, że jak zwykle w ich wydaniu, bilet wykonany był w mega skromnym wydaniu, to całość koncerty normalnie zwaliła z nóg. W życiu tak dobrze się nie bawiłam. Domowe sprawiły się rewelacyjnie. Jeszcze nie widziałam zespołu, który bawił się w najlepsze na scenie, w międzyczasie dając występ. :)
Poza tym Zmiana Klimatu, w której odbywało się to wydarzenie muzyczne, także powala swoim klimatem. Chyba jeszcze tam wrócę... ;)

Także, jeżeli jeszcze do tej pory nie mieliście okazji posłuchać Domowych Melodii, to szczerze Was do tego zachęcam. :) Naprawdę warto dać im szansę! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...