wtorek, 6 stycznia 2015

Kolejna porcja świąt

Aye!
Świąteczna przyjemność trwa nadal, zwłaszcza dla ludzi odchodzących je podwójną - na święta katolickie i prawosławne. :) Szczęściarze hehehe... Nie no, ja tam nie narzekam na moje Boże Narodzenie. :) Święta w domu rodzinnym, otoczona najbliższymi, to właśnie to na co w sumie czekam cały rok. Ze wszystkich świąt w roku, te są najbliższe mojemu pirackiemu sercu. Arrrgh! :D Ten zapach mandarynek i ciasta, kolędy grające w tle, rozmowy pełne śmiechu przy stole, wspólne oglądanie "Kevina" :D czy granie w gry. Kto nie lubi takiego klimatu?!

A czy u Was w domach nadal stoi choinka? ;) Moja oczywiście, że tak! Nic jej nie rusza i ciągle pięknie wyglądała. Ach... to w sumie jeden z plusów posiadania sztucznego drzewka. Drugi jest taki, że przy takim małym urwipołciu jak mój futerkowy elegant, o innej nie ma mowy. ;) A czy Wy także cieszycie się na widok tego świątecznego drzewka w domu? :)
WESOŁYCH ŚWIĄT WSZYSTKIM 
obchodzącym je dzisiaj!!! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...