sobota, 15 marca 2014

Najpiękniejsze słowo na świecie ?

Aye Wam wszystkim! :)
Otrzymałam dziś piękny link do filmu znajdującego się na YouTube i postanowiłam podzielić się nim z Wami, pytając Was przy okazji - Jakie jest najpiękniejsze słowo na świecie według Was?

Oto film, o którym mówię...




... a oto moja odpowiedź na to pytanie (ukazana co prawda za pomocą filmiku, ale szczerze popieram wypowiedz chłopaka w nim ukazanego).


Ta smutna historia, otworzyła mi oczy na pewną kwestię - nikt i nic nie trwa wiecznie. Trzeba więc korzystać z każdej chwili w życiu, aby osoby, które kochamy o tym wiedziały.


Tak więc, chciałabym powiedzieć dziś wszystkim tym, z którymi być może za rzadko rozmawiam, czy piszę, lub którym poświęcam za mało czasu, że mimo to, zawsze o Was pamiętam w moim pokręconym i zabieganym życiu, zawsze jesteście w moich myślach i modlitwach.

Jeśli jesteś w moim życiu, jedną z ważnych dla mnie osób, to wiedz, że na swój dziwny dla mnie sposób kocham Cię (jak rodzinę, przyjaciela, bratnią duszę, "przyszywane" rodzeństwo) i dziękuję, że (często z nieznanych dla mnie powodów) chcecie, abym uczestniczyła w Waszym życiu.

DZIĘKUJĘ WAM za to, że dzięki temu, że jesteście, czynicie mój świat lepszym.


I tak na zakończenie moich sentymentalnych wywodów ;) - pamiętajcie, że czasem naprawdę niewiele trzeba, aby czyjś dzień nabrał barw... i uśmiechu. :)



Pozdrawiam Was serdecznie,
-Cassi-



2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...