czwartek, 17 stycznia 2013

Urodzinowo

A teraz coś nowego dla kogoś specjalnego! :)

Sto lat Aguś!!! :*
 
 Z okazji Twoich urodzin, postanowiłam podzielić się z Tobą małym co nieco... :P

Np. takim oto tortem! :)

O tak!!! Jestem pewna, że na 100% by Ci smakował. :)

  Myślisz - Dlaczego by nie? ;)

Czy raczej - O jejku, jejku, zaraz pocieknie mi ślinka. ;)

 To jak? Masz na niego ochotę? ;)
Oj widzę, że chyba tak. :P

 
Wiem, że takiego nie dostałaś, tak więc nie złość się już. W następnym roku postaram się zrobić Ci podobny... o ile mi się to uda. ;)
   
Ale pamiętaj - o ile mi się uda, bo czasem wszystko wywraca się do góry nogami. :P

Kocham Cię bardzo!!! STO LAT!!! :*:*:*
 

2 komentarze:

  1. Dziękuję kochana Siostrzyczko za niesamowite życzenia!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...